Hvordan gjør man – steg for steg
- Last ned Ryger app’en
- Aktiver varsling i app for å motta billetter og beskjeder
- Velg innstillinger på din mobil/ velg varslinger / velg app / velg «tillatt varslinger»
- Alle registrerte medlemmer i samarbeidsklubbene vil få sesongkortet tilsendt i app’en. Vi bruker telefonnummeret som er registrert i klubbens medlemsregister.
Sesongkort – billett til aktuell kamp
Før hver kamp så må man aktivere sin billett. Slik hentes og reserveres billetter i appen:
- Gå i app, velg kamp og trykk på kjøp.
- Velg rett felt og velg antall som du har tilgjengelig gjennom sesongkortet
- Trykk på kjøp billett, deretter huk av for aksepter vilkår.
- Trykk på «Få mine billetter»
- Billettene finnes nå «Mine kjøp» i appen.
Overføring av billett
Dersom du ikke skal gå på kamp selv kan man overføre billett til annen person som har Ryger-appen. Slik overfører du billetter:
- I appen under mine kjøp, velg kampen du vil overføre/videresender billetter.
- Trykk på de tre prikkene til høyre for kampen.
- Skriv inn tlf nr/hent fra kontaktlisten din til den du vil dele billett(er) med
- Husk at vedkommende må ha installert appen for å motta billett.
- Mottaker vil motta billett i sin app under «mine kjøp»/(mailbox)
Ved ankomst kamp – Slik viser du billett:
- Åpne Ryger appen
- Velg Mine kjøp
- Velg dagens kamp du har billett til.
- Vis billett. Kontrollør scanner QR koden eller trykk på «bruk»
- Husk du må vise billetten til en kontrollør innen 5 min fra aktivering!
Oppgradering av sesongkort til familiekort
- Familiekort vil gi tilgang på 4 seter totalt – uavhengig av antall voksne og barn.
- Det blir sendt ut ny sms med tilbud om oppgradering til familiekort for kr 400.
- Sms vil bli sendt til samme telefonnummer som fikk opprinnelig sesongkort.
- Betaling skjer via Vipps.
Trenger du hjelp med noe så ta kontakt.
– Stina Rytter Norheim. Tlf. 98 48 93 34 – stinanorheim@hotmail.com